Week 10 Only happens to me...! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu Week 10 Only happens to me...! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu

Week 10 Only happens to me...!

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

02 November 2015 | Australië, Sydney

Afgelopen week ging erg snel. Van maandag tot en met vrijdag heb ik lekker gewerkt en daarna s avonds uitgerust!

Vrijdagavond ben ik als afsluiter van de werkweek eerst een drankje gaan doen met Suan, Quercy en de hotelmanager (Mr Stavert). Waarna ik met lotte naar de pontoon bar ging.

Zaterdag ben ik eerst weer naar een kamer voor als chris komt wezen kijken, wat een stuk beter ging dan de vorige keer! ( Al was dat niet zo moeilijk...)

Daarna ben ik in de middag de grote schoonmaakbeurt thuis gaan houden. Aan het eind van de middag ben ik samen met ellen gaan voorbereiden voor het halloween feest dat we in de avond zouden hebben.

De avond begon op een boot die door de haven en iets erbuiten vaarde ( Super leuk en gezellig! ) en daarna zijn we verder gegaan in Home Bar, een hele bekende leuke club waar altijd een gigantische rij voorstaat. Wij mochten er gelukkig gelijk in vanwege onze tickets. Was wel ook een bizarre club, er liepen allemaal travestieten, mensen deden trucs aan touwen die vastzaten aan het plafond, enzovoorts! We hebben wel een enorm leuke avond gehad, maar we zijn om 1 uur snachts toch maar naar huis gegaan, gezien we al vanaf 6 uur bezig waren haha.

De zondag zijn we dan ook lekker op het strand de hele dag verder gaan slapen. Het was suuuuper lekker weer, 30 graden! En gelukkig was ik niet al te erg verbrand haha.

Nadat we terug naar huis waren gegaan (en ondertussen eerst waren shoppen bij de nieuwe H&M in de stad :D) stapte ik het appartementcomplex binnen en ging in de lift staan zoals normaal. Ik drukte op de liftknop met nummer 9 erop, stapte uit de lift en opende mijn appartement…. Toen ik echter opkeek, bleek ik in een compleet ander appartement te zijn!! Dus ik zo snel mogelijk terugrennen naar de lift, de lift in stappen, voordat degene van wie het appartement was mij zou zien ( hij was namelijk al onderweg om te gaan kijken wie er in godsnaam in zijn appartement was gekomen….!) Dus ik heel hard drukken op de knop om de lift te sluiten, net op tijd gelukkig!

Bleek ik op de 8e verdieping te zijn ipv de 9e! Iemand op de 8e had blijkbaar daar op de knop gedrukt, maar niet de lift gebruikt. Mijn andere huisgenootjes konden weer goed lachen om mijn actie haha, achteraf ik ook, maar ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk verbaasd stond en echt even in de war was toen ik in dat appartement stond!

De rest van de avond ben ik maar netjes in mijn eigen appartement gebleven haha.

Tot volgende week weer!

( in de hoop dat ik dan een minder rare week een keer heb haha)

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under!

Aussie here I come

Recente Reisverslagen:

08 December 2015

Week 15 Feel like flying

30 November 2015

Week 14 Being lazy

23 November 2015

Week 13 Gold Coast it is!!

16 November 2015

Week 12 Bed bugs...

11 November 2015

Week 11 Climbing Mountains
Franka

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 4170

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 24 Januari 2016

Down Under!

Landen bezocht: