Week 9 walking cripled… - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu Week 9 walking cripled… - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu

Week 9 walking cripled…

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

26 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Afgelopen week heb ik een hele goede week gehad. Ik was weer veel sneller dan mijn bazen hadden verwacht, maar deze keer waren ze elke keer heel positief ook. Ik heb amper fouten gemaakt en alles gaat echt al 10x makkelijker. Het is nu zelfs zo dat ik hun dingen begin te leren! Komt ook doordat ik eindelijk beter kan communiceren met Suan, ik begin eindelijk aan haar singapoorse accent te wennen!

Woensdag heb ik mijn trip naar Cairns geboekt samen met chris! Suuuper veel zin in! ( van 1 tm 4 januari) Het boeken ging alleen allemaal niet echt heel super, ik heb uiteindelijk er 4 uur over gedaan! Maar heb wel de beste prijs ^^

Donderdag was er echt een enorme regenbui, echt zo’n harde regen heb ik nog nooit gezien! En dat was om 4 uur smiddags, dus ik hoopte dat het om 5 uur opgehouden was. Wat gelukkig ook zo was! Of nouja, voor wel 10 hele minuten ( precies de tijd dat ik erover doe om naar huis te lopen!! Dus had heel veel geluk!)

Vrijdag heb ik op het werk meegeholpen aan Pink Ribbon Day. Was super leuk en voelde ook heel erg goed om geld in te zamelen!

S avonds ben ik naar Maroubra gegaan om een kamer voor Chris te vinden, dat ging ook niet echt soepel ( daar ben ik altijd heel goed in -_-‘ ). Het begon al dat ik überhaupt ons appartementencomplex uit probeerde te komen. Ik heb 10 minuten voor de lift gestaan, waarna nog eens 5 minuten in de lift, vanwege dat mensen besloten om tussen 5 en 7 te gaan verhuizen ( niet echt handig..) maar oké, na een kwartier was ik eindelijk het appartement uit! Vervolgens liep ik naar mijn bus, maar die kwam niet… dus ik wachten op de volgende bus, die kwam ook niet… 12 bussen later(!!) ben ik maar een bus ingestapt, gewoon om toch in een bus te zitten. Dus ik de buschauffeur vragen of hij enigszins langs de plek kwam waar ik heen moest, maar ik werd genegeerd. Dus ik dacht: doe eens gek! We gaan wel zien waar we uitkomen! Gelukkig kwam ik wel in Maroubra aan, alleen aan de andere kant. Dus ik moest nog 2 km lopen door het donker door een straatje met allemaal zwervers (ik was blij dat ik weer snel kon lopen! :) ) het appartement bleek een echte man cave te zijn: heeeel vies! Dus ik ging weer snel weg. Maar toen moest ik weer 2 km lopen, alleen deze keer door een donker park met 1 fietspad en allemaal bomen en bosjes ernaast. Laten we zeggen dat ik enigszins uitgeput en heel erg opgelucht was toen ik weer bij de bus aankwam.

Toen de bus er daadwerkelijk ook was, was ik al helemaal opgelucht dat de bus helemaal leeg was! Alleen de volgende stop stapte er een vrouw in de bus, die precies naast mij besloot te gaan zitten. En ik denk, nee ik weet eigenlijk wel zeker, dat ze iets ophad… Het begon al met dat ze me aansprak met: Hello lovely, how you doing? ( en even voor de beelddenkers, haar tanden stonden scheef, haar haar was door de war, en haar ogen puilden helemaal uit). De rest van de weg heeft ze me de hele tijd aangestaard!!! Ik ben nog nooit zo blij geweest toen ik weer thuis was op mijn bed! Tot zover de vrijdagavond haha, goed begin van het weekend…

De zaterdag ben ik naar manly geweest (strand) en s avonds zijn we uitgeweest in the three monkeys, was heel erg gezellig!

De zondag ben ik naar de botanical gardens geweest, we wilde in eerste instantie weer naar manly en het is maar goed ook dat we dat niet hebben gedaan, we kwamen er later achter dat daar een haai gespot was ( sorry mam… :’) ) Ik heb die dag weer 5 uur gelopen, dus aan het einde van de dag was ik behoorlijk gaar!

Volgende week staat er op de planning een halloween party op een boot! Ik heb nog nooit Halloween gevierd, dus ben benieuwd!

Btw, het tijdsverschil is nu dus 10 uur!

Tot volgende week!

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under!

Aussie here I come

Recente Reisverslagen:

08 December 2015

Week 15 Feel like flying

30 November 2015

Week 14 Being lazy

23 November 2015

Week 13 Gold Coast it is!!

16 November 2015

Week 12 Bed bugs...

11 November 2015

Week 11 Climbing Mountains
Franka

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4173

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 24 Januari 2016

Down Under!

Landen bezocht: