Week 8, Back to Work! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu Week 8, Back to Work! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu

Week 8, Back to Work!

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

19 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Deze week was het doordeweeks wel een beetje afzien ( of nouja, hé, hoe erg kan je nou afzien als je in Sydney bent met suuper lekker weer???).
Maar het was dus ook enorm lekker weer, elke dag zo’n beetje 30 graden, alleen heb ik er zelf helaas niet al te veel van gemerkt! Kwam natuurlijk door het werk. Dit is normaal ook zo maar nu was het elke dag van de week dat ik tot 1 à 2 uur smiddags druk bezig was, en daarna heb ik letterlijk mijn tijd uitgezeten.

Mijn managers waren erg druk en hadden niet veel tijd om iets uit te leggen, en alles wat ze me gaven had ik zo af. Dus vanaf 2 uur smiddags binnen je tijd uit zitten wetende dat het buiten 30 graden is en dat als je klaar bent het al bijna donker is, is een beetje jammer!

Maar oké, ook deze week hebben we weer overleefd! Dit kwam wel ook doordat er smiddags weer veel verjaardagen waren of mensen die weg gingen, dus of te wel: weer taart!

De vrijdag hebben we zelfs een hele lunch van 2 uur gehouden met het hele kantoor. ( eigenlijk heb ik echt totaal niks te klagen haha….)

Dinsdagavond ben ik trouwens naar de film geweest: The Intern. Aanrader! Ik was met mijn huisgenootje gegaan voor maar 10 dollar :) (minder dan 6 euro). Daarnaast ben ik de donderdag naar het good food festival gegaan in Hyde Park, gezien het good food month is! Suuper lekker!! Daar waren allemaal kraampjes waar je eten kon bestellen, heel gezellig en leuk!

De vrijdag ben ik na het werk naar pancakes on the rocks geweest met soraya: Delicious!!! Ik had een bananen met chocolade en walnoten pancakes besteld <3 <3

S avonds ben ik met soraya, manouk en bart een drankje gaan doen in het tokio hotel waar ook een live band was!

Zaterdag ben ik naar balmoral beach gegaan ( in het noorden, dicht bij manly). Ik ging daar picknicken met 12 andere Nederlandse meiden ( waarvan 11 au pairs). Balmoral beach was ook echt enorm mooi, je kon via een bruggetje naar een soort eilandje ook gaan. Daar hebben we zelfs een wilde zeehond gespot die allemaal zat te spelen en te doen!!

En er waren ook die dag 5 bruiloften, waarbij wij denk ik allemaal op de foto hebben gestaan gezien wij precies het mooiste plekje hadden uitgezocht en waar je bijna niet omheen kon hahaha.
S avonds ben ik kaartjes op gaan halen voor een Halloween Party op een boot! En daarna ben ik uitgeput en behoorlijk verbrand in bed gaan liggen.

De zondag was het lekker vroeg opstaan: 7.30. Bart, ik en Soraya zouden naar de grotten gaan bij de Blue Mountains. We hebben ook nog een wandeling gemaakt en ik heb in de auto nog 4 kangoeroes en 1 wombat gespot!! :D Super leuk! Maar we zijn wel de hele dag bezig geweest! Ik heb in totaal 6 uur lang berg op en af gelopen en 8 uur nog in de auto gezeten :/ Laten we zeggen dat ik behoorlijk gaar was na die dag!!

Maar tot zover de avonturen voor deze week! Ik ben benieuwd hoe erg de spierpijn morgen zal zijn… We zullen zien!!

Voor volgend weekend staat er nog niks op de planning, maar dat komt vast wel weer goed!

Tot snel weer!

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under!

Aussie here I come

Recente Reisverslagen:

08 December 2015

Week 15 Feel like flying

30 November 2015

Week 14 Being lazy

23 November 2015

Week 13 Gold Coast it is!!

16 November 2015

Week 12 Bed bugs...

11 November 2015

Week 11 Climbing Mountains
Franka

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 4178

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 24 Januari 2016

Down Under!

Landen bezocht: