Week 7 The Good Life - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu Week 7 The Good Life - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu

Week 7 The Good Life

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

12 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Weersvoorspelling voor deze week: zon en nog meer zon! De maandag begon al echt verschrikkelijk zwaar… ik had wel een hele dag vrij! Gezien ik het weekend al genoeg zon had gehad, aka heel erg verbrand was, besloten we toch maar niet naar het strand te gaan. Zeker gezien een vriendin van liselotte, lotte, ons meevroeg om naar Featherdale te gaan. Dat is een soort van dierentuin, maar dan veel beter! We gingen er met een stuk of 8 man heen, dus weer allemaal nieuwe mensen ontmoet :)

In de dierentuin zelf liep je gewoon tussen de kangoeroes door! Je kon ze eten geven, aaien, en ik heb zelfs een selfie weten te maken ^^ Al weet ik niet zo goed wat de kangoeroe deed toen ik met hem op de selfie ging, hij boog raar achterover… Maar hij was wel super zacht en leuk!!

Ik heb btw die dag ook een geit opgetild? Vraag me niet waarom…. En ik heb koala’s geaaid en mee op de foto gegaan!

Op het einde van de dag zijn we, ja toch maar wel, naar coogee beach nog eventjes geweest voor een uurtje, wat wel nog echt ongelooflijk lekker was :)

Dinsdag ben ik ’s avonds met ellen naar een internationale studentenavond gegaan wat ons super leuk leek. Er zouden ook 119 mensen komen volgens ellen, terwijl ik er zelf eigenlijk maar 20 had verwacht. Het zou op het dakterras zijn, dus wij naar boven lopen: eerste verdieping, tweede verdieping, derde verdieping, maar we konden niet meer verder want het was afgesloten… Dus ik keek al om me heen en zag een groep Aziatische mannen zitten. Ik dacht al, oh god laat het dit alsjeblieft niet zijn! Dus Ellen en ik alsnog maar voor de zekerheid naar de bar gegaan in de hoop dat we alsnog naar boven konden, helaas… Het was toch echt die groep mannen. ( nee het waren geen studenten, ze waren al in de 30 en woonden al 6 jaar ofzo in Sydney…)

Gelukkig kwam er een kwartier later nog een groep vriendinnen van ellen aan, waarmee we hebben zitten praten en de rest van de avond ( het werd wel steeds drukker) hebben we alle rare Aziatische mannen proberen te vermijden! Op een gegeven moment hadden we het echt helemaal gehad en zijn we naar de McDonald’s gegaan, wat wel nog heel gezellig was! ( ik kwam trouwens daar een meisje tegen die ik een aantal weken geleden met de intro had ontmoet, maar waarmee ik contact verloor, dat hebben we nu weer opgepakt, was wel super grappig)

Woensdag op het werk had mijn baas nog een leuke verrassing voor mij! Gezien zij en quercy vrijdag niet aanwezig zouden zijn, was ik vrijdag ook lekker vrij! En gezien Suan ook nog weg was na de woensdag, en quercy wat relaxter is, mocht ik de donderdag ook nog eerder naar huis!

Btw, in de avonden heb ik elke keer gesport! Jawel, ik houd het nog steeds vol!!

De rest van het weekend heb ik weer heel het weekend op het strand gelegen, voor de verandering ;P Zaterdag heb ik nog wel gebeerponged en gebarbecued met de surfgroep van afgelopen zaterdag.

De zondag hebben we op het strand gelegen tot 3 uur smiddags, daarna ben ik in de stromende regen naar huis gegaan haha.

Echt een luxe weekje gehouden dus! Wel weer goed verbrand ondanks dat ik me heel vaak insmeer! Maar ik begin al wel minder wit te worden ^^

Voor komende week staat tot nu toe ook nog niks op de planning, het zou wel warm worden maar ook bewolkt… Misschien dat ik naar de Royal Botanic Gardens ga! Zaterdag waarschijnlijk met een hele groep Nederlandse meiden iets doen! En oja, de dinsdag ga ik nog naar de film met mijn huisgenootje :)

Tot volgende week weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under!

Aussie here I come

Recente Reisverslagen:

08 December 2015

Week 15 Feel like flying

30 November 2015

Week 14 Being lazy

23 November 2015

Week 13 Gold Coast it is!!

16 November 2015

Week 12 Bed bugs...

11 November 2015

Week 11 Climbing Mountains
Franka

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 4173

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 24 Januari 2016

Down Under!

Landen bezocht: