Week 5 A Piece Of Cake - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu Week 5 A Piece Of Cake - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu

Week 5 A Piece Of Cake

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

28 September 2015 | Australië, Sydney

De weersverwachting voor deze week was weer erg slecht… Ik zat er nog over na te denken om de titel some more rain…. Te noemen, maar deze titel was toch iets toepasselijker.

Maandag begon weer zoals een standaard dag: opstaan, werken, eten, series kijken en naar bed.

Dinsdag begon het… Er was een collega jarig dus wat kregen we: Taart! Heerlijke chocolade taart en daarnaast nog een echte Italiaanse tiramisu, super lekker ( en zo gingen de uurtjes op het werk lekker snel).

Woensdag waren er 2 sight inspections. Meestal is er een sight inspection rond lunch tijd en deze keer gelukkig ook, wat betekende dat we lekker in het restaurant konden eten, dus ik natuurlijk helemaal enthousiast, want het was een keer weer wat anders dan in de kantine ( daar heb je voor elke dag van de week elke week hetzelfde eten). Mijn baas had echter voor mij besteld: Fish & Chips! Super lekker natuurlijk, als je van vis houdt… Ik ben echter iemand die totaaaaal niet van vis houdt… Alles wat in de zee zit mag daar van mij blijven! Ik vond het wel lief bedoeld van mijn baas dus ik met een big smile ( ondertussen half kokhalzend en proberen dat niet te laten zien) de vis op te eten. En I must say: I am proud of myself! Ik heb de hele vis opgegeten!

S’middags was er weer een verjaardag dus: some more cake. Oké hartstikke lekker natuurlijk, maar nu begon ik me toch wel enigszins zorgen te maken over mijn gewicht. Ik had al het gevoel dat ik wat was aangekomen, maar wist het niet zeker. Toen ik thuiskwam vond ik helaas een weegschaal… in 4 weken tijd gewoon 4 kilo aangekomen :/ De weegschaal heb ik maar snel weer weggezet! Op de een of andere manier komt iedereen die hierheen komt aan heb ik gehoord!

Donderdag was het gelukkig weer een rustige dag, de lunch voor die dag was alleen friet, ook weer enorm lekker, maar niet echt goed voor de lijn.
Vrijdag, jawel: nog een verjaardag! A.k.a. nog meer taart…. By that time I was hoping the scale was wrong…. Ik had die avond boodschappen gedaan en terwijl ik terug naar huis aan het lopen was bedacht ik me dat 3L gelijk was aan 3Kg (ik had melk gekocht)…. Je raad het denk ik al haha… Ik baalde echter enigszins toen ik zag dat het helaas niet aan de weegschaal lag.

Ik ben die avond eerst maar gaan sporten, daarna uit eten gegaan en vervolgens ben ik op stap geweest met mijn huisgenootje. Was heel anders dan in Nederland, wel ook heel erg leuk!! We hadden 2 super leuke kroegen gevonden waarbij je geen entrée kosten betaalde en goedkope drankjes had. Alleen turns out dat ze Europese meiden heel erg mooi vinden hier.

Zaterdag was my lazy day in. Er stond weer regen op de planning, dus echt activiteiten gaan ondernemen was niet een heel goed idee. Ik heb echter wel weer gesport! Mijn doel is nu om begin november 1 kilo ben afgevallen ( ik weet niet wat het hier is maar ik eet echt gigantisch veel hier!).

Gister ben ik nog naar wildlife geweest waarbij we echt enorm dicht bij de koala’s mee op de foto konden! ( Ik was met Ellen en Liselotte). Daarna hebben we het weekend afgesloten met een lekkere lunch bij torro’s!

Aankomende week wordt het ein-de-lijk suuper lekker weer! Min 25 graden met in het weekend zelfs 35! En een lekker lang weekend want de week erop is labour day op maandag= lekker in de zon op het strand liggen! Op de planning voor volgend weekend: Surfen! ^^

See you next week ~~~
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under!

Aussie here I come

Recente Reisverslagen:

08 December 2015

Week 15 Feel like flying

30 November 2015

Week 14 Being lazy

23 November 2015

Week 13 Gold Coast it is!!

16 November 2015

Week 12 Bed bugs...

11 November 2015

Week 11 Climbing Mountains
Franka

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 4173

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 24 Januari 2016

Down Under!

Landen bezocht: