Week 4: Rain, rain and more rain - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu Week 4: Rain, rain and more rain - Reisverslag uit Sydney, Australië van Franka Heuvel - WaarBenJij.nu

Week 4: Rain, rain and more rain

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

21 September 2015 | Australië, Sydney

De weersverwachting voor deze week was echt totaal niet goed, gelukkig was het nog een beetje warm, maar voor de hele week was regen voorspeld. Deze week op het werk was ook een normale week op het werk. Het was opstaan, werken, eten, series kijken en slapen. Alleen de donderdag was wat specialer. Ik zou die avond een bedrijfsdiner hebben na een sightseeing die in het gebouw werd gehouden.

Het eten was echt heel lekker, al kon de risotto van het 4 sterren hotel niet toppen aan de risotto van mijn moeder! Na het eten was ik klaar om naar huis te gaan. Het miezerde wat, maar daar was ik heel erg blij mee gezien er erger was voorspeld en het weer was de hele week al meegevallen. Dus ik loop door de miezer, opgelucht ( ik had ook geen jas bij…). Het begon wat harder te regenen, dus ik dacht hmm oke, maarja he niet heel erg.

Vervolgens werd het nog erger, waarna ik het vervelend begon te vinden. In een keer vanuit het niets kwam er gewoon een hele plens water uit de lucht. Ik, op mijn werkschoenen ( met een kleine hak), zo snel mogelijk naar huis rennen, het gezicht was weer bijzonder leuk daarvan... Thuis aangekomen drooop het water gewoon van me af! Het stroomde van me af, ik was compleet doorweekt…

Gezien ik donderdag later weg was gegaan, mocht ik de vrijdag ook nog lekker uitslapen ook. De zaterdag zou ik naar Sealife gaan. Het was echt super leuk! Op de gigaaantische krabben en kreeften na die me nachtmerries hebben bezorgd. Serieus, ze kwamen tot me knie, misschien zelfs wel groter en ook nog breder dan een doos….. Echt een horror scène… Maar voor de rest was het super leuk met zeepaardjes, pinguïns, zeekoeien, etc!

Ik ben in de avond met liselotte nog wezen eten bij olive’s, super lekker! Waarna we naar het vuurwerk zijn gaan kijken dat elke zaterdagavond is. Super veel, super lang en super mooi! En dat elke zaterdag (: Ben benieuwd hoe oud en nieuw zal zijn ^^

En zondag heb ik echt een grote luierdag gehouden, a.k.a. pyjama dag! Ik heb wel nog een trip naar Gold Coast met mijn huisgenootje geboekt voor eind november en s avonds ben ik met Ellen een paar drankjes wezen doen, waar we Jayson en Ryan ontmoette. Hele aardige jongens, die ons hielpen met een leuke bar vinden (:

Btw S’avonds liep ik door Hyde Park waar ik gewoon 10 ratten heb gezien :/ en mijn huisgenootje heeft daar al eerder s’ nachts de grootste spin ter wereld gezien….. Dat park ontwijk ik dus maar voortaan :_)

Volgend weekend staat er tot nog toe niks op de planning, het wordt in ieder geval beter weer dan deze week!

Tot volgende week! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under!

Aussie here I come

Recente Reisverslagen:

08 December 2015

Week 15 Feel like flying

30 November 2015

Week 14 Being lazy

23 November 2015

Week 13 Gold Coast it is!!

16 November 2015

Week 12 Bed bugs...

11 November 2015

Week 11 Climbing Mountains
Franka

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 4168

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 24 Januari 2016

Down Under!

Landen bezocht: